O książkach, o Krakowie, o książkach w Krakowie i o Krakowie w książkach

środa, 27 sierpnia 2014

Viv w Tramwaju, czyli występy gościnne

Koniec sierpnia nieubłaganie się zbliża, chociaż tak naprawdę aura pogodowa nastraja już bardziej październikowo niż letnio. Z końcem miesiąca zaś nadciąga koniec kolejnej odsłony Wyzwania Miejskiego. W sierpniu próbowałam zachęcić Was, byście literacko odwiedzili dwa europejskie miasta: Berlin i Stambuł. Ja do Stambułu już nie zdążę, ale udało mi się zaliczyć Berlin, przy pomocy książki Ferdinanda von Schiracha Wina. 

I tu dochodzimy do sedna sprawy - jeśli jesteście zainteresowani, jak mi się na berlińska lektura podobała, zapraszam Was do przeczytania mojej recenzji, którą gościnnie prezentuję na blogu Tramwaj Nr 4. Ostatnio jechałam tramwajem w lutym, dlatego bardzo się cieszę, że Maszynista pozwolił mi wsiąść na pokład raz jeszcze.

Miłego czytania :)

8 komentarzy:

  1. Stambuł zwiedziłam gruntownie za sprawą Pamuka i Szafak, natomiast nie czytałam niczego, co dzieje się w Berlinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli któraś z tych lektur była w sierpniu, to zapraszam do wyzwania :)

      Usuń
  2. Jakby miał nie pozwolić? No co ty, nawet bez biletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń